چه چیزی می توانید برای کراتینین بالا 6.4 به جز دیالیز
نوشته شده توسط : Andy

چه چیزی می توانید برای کراتینین بالا 6.4 به جز دیالیز

برای بسیاری از بیماران کلیوی، سطح کراتینین یک شاخص مهم برای نشان دادن عملکرد کلیوی و آسیب کلیه است. و اگر آنها می خواهند کراتینین بالا را پایین بیاورند، باید دقیقا بدانند کراتینین پیش از آن چه می داند، پس آنها می توانند یک معالجه مناسب برای پایین آوردن آن از ریشه پیدا کنند.
کراتینین یک مولکول زباله شیمیایی است که از متابولیسم عضلانی تولید می شود. این از کراتین تولید می شود که یک مولکول مهم برای تولید انرژی در عضلات است. افزایش کراتینین به معنی آسیب کلیه است. چگونه سطح کراتینین بالا 6.4 را کاهش دهیم؟
آیا دیالیز ضروری است؟ و آیا ما می توانیم یک درمان طبیعی دیگر برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون هیچ گونه عوارض جانبی پیدا کنیم؟ به طور معمول در پزشکی غربی پزشکان اغلب بیماران با سطح کراتینین بالا را برای کاهش دیالیز توصیه می کنند اما دیالیز طولانی مدت می تواند به عملکرد کلیه ها آسیب برساند و می تواند عوارض جانبی بیشتری را برای بیماران ایجاد کند، اغلب احساس خستگی، ضعف، ضعیف اشتها و بد خوابیدن، و آسان شدن عفونت با ایمنی ضعیف می باشد. آیا درمان با سم زدایی کاهش می یابد؟
کلیه ها کراتینین خون را در محدوده طبیعی حفظ می کنند. کراتینین یک شاخص نسبتا قابل اعتماد از عملکرد کلیه است. سطح کراتینین بالا باعث اختلال عملکرد کلیه یا بیماری کلیوی می شود. و پاکسازی ضعیف می تواند منجر به افزایش کراتینین شود. سطح غیر طبیعی کراتینین به نارسایی کلیه یا سطح دیگر آسیب کلیه اشاره دارد. اندازه گیری دقیق تر عملکرد کلیه می تواند با محاسبه مقدار کراتینین از کلیه توسط بدن تخمین زده شود. این به عنوان کاهنده کراتینین شناخته می شود و میزان تصفیه توسط کلیه ها (میزان فیلتراسیون گلومرولی یا GFR) را تخمین می زند. اگر سطح کراتینین خود را به 6.4 افزایش دهد که به معنی شرایط شدید در مرحله نارسایی کلیه است، باید درمان های پزشکی به موقع مورد استفاده قرار گیرد.
سطح کراتینین نشانه ای از عملکرد کلیه است و هنگامی که آن را به 6.4 افزایش می دهد، دیالیز به طور گسترده ای مورد استفاده برای بهبود وضعیت کلیه و از بین بردن سموم در خون است. دیالیز بی حد و حصر است و اگر در طولانی مدت استفاده شود ممکن است کلیه کوچک شود. درمان جایگزین برای بیماری مزمن کلیه، ما پیشنهاد درمان تونر حذف در پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی. کارشناسان کلیه ما این درمان مخصوص طبیعی را برای سالها تحقیق کرده اند و این درمان برای بیماری های مختلف کلیه را توسعه داده اند. در حال حاضر بسیاری از بیماران کلیوی خارجی از آن بهره مند شده اند. اگر شرایط شما خیلی جدی نیست، ما می توانیم به کاهش سطح کراتینین کمک کنیم. بدون دیالیز اما اگر سطح کراتینین بالا باشد، عوارض شدید، وضعیت کلی کلی پیچیده است، دیالیز ضروری است، ما می توانیم به شما کمک کنیم که دیالیز را انجام دهید و در عین حال، درمان طبیعی نیز برای بهبود وضعیت شما استفاده می شود، در نهایت، درمان طبیعی می تواند کمک به تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه شما، هنگامی که وضعیت شما خوب است، دیالیز می تواند متوقف شود. اگر میخواهید جزئیات بیشتری در رابطه با درمان طبیعی بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید و ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: